Συχνές Ερωτήσεις
Απαντήσεις για όλες τις ερωτήσεις σας
Γενικές Ερωτήσεις
Η επιλογή της ομάδας προσανατολισμού πρέπει να γίνεται με βάση το γνωστικό αντικείμενο με το οποίο θέλεις να ασχοληθείς. Είναι η πρώτη σημαντική απόφαση που πρέπει να πάρεις σχετικά με το επαγγελματικό σου μέλλον. Για αυτό καλό θα ήταν να προηγηθεί μια συζήτηση με την οικογένεια, καθώς και με τους καθηγητές σου, στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού.
Οι βαθμοί των μαθημάτων που σχετίζονται με την ομάδα προσανατολισμού που σε ενδιαφέρει, κυρίως της Α' Λυκείου, αν και ειναι σημαντικοί γιατί δείχνουν τις ικανότητές σου στα συγκεκριμένα μαθήματα, δε θα πρέπει να αποτελούν το μοναδικό κριτήριο για τη επιλογή της ομάδας προσανατολισμόυ. Η επιλογή πρέπει να γίνεται με βάση τις σπουδές που θα ήθελες να ακολουθήσεις
Η επιλογή τυπικά γίνεται στην αρχή της Γ' Λυκείου. Επειδή όμως οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι μια αρκετά σημαντική διαδικασία, η προετοιμασία για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα πρέπει να ξεκινάει πολύ νωρίτερα. Άρα, η απόφαση για το επιστημονικό πεδίο εξειδίκευσης πρέπει να ληφθεί από τη Β' Λυκείου, ώστε να δοθεί η πρέπουσα σημασία στα μαθήματα βαρύτητας
Στη Γ' Λυκείου οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις ομάδες προσανατολισμού που οδηγούν σε πέντε επιστημονικά πεδία εξειδίκευσης. Από κάθε ομάδα ο υποψήφιος έχει πρόσβαση σε τρία επιστημονικά πεδία, από τα οποία όμως μπορεί να επιλέξει το πολύ δύο. Πιο συγκεκριμένα, εξεταζόμενος σε τέσσερα μαθήματα ξεκλειδώνει ένα επιστημονικό πεδίο. Αν θέλει να ανοίξει και δεύτερο επιστημονικό πεδίο, πρέπει να εξεταστεί σε ένα ακόμη μάθημα, δηλαδή σύνολο σε πέντε μαθήματα.
Κάθε ομάδα προσανατολισμού ξεκλειδώνει τρία επιστημονικά πεδία. Ο υποψήφιος για να ανοίξει ένα επιστημονικό πεδίο πρεπει να εξεταστεί πανελλαδικά στα αντίστοιχα τέσσερα μαθήματα που το ξεκλειδώνουν. Ο βαθμός αυτών των τεσσάρων μαθημάτων είναι και ο βαθμός πρόσβασης για το συγκεκριμένο πεδίο. Σε περίπτωση που θέλει να ανοίξει και δεύτερο επιστημονικό πεδίο, θα δώσει πανελλαδικά ακόμη ένα μάθημα. Το σύνολο των μαθημάτων που καθορίζουν τον βαθμό πρόσβασης είναι σε κάθε περίπτωση τέσσερα.
Στο μηχανογραφικό δελτίο επιλέγονται με φθίνουσα σειρά προτίμησης οι σχολές μέχρι δύο επιστημονικών πεδίων που επιθυμεί ο κάθε υποψήφιος. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των σχολών. Οι βάσεις των προηγούμενων ετών βοηθούν τον υποψήφιο να κάνει μια πιο αντικειμενική επιλογή των σχολών που επιθυμεί. Ωστόσο, αν είναι υψηλότερες απο το βαθμό πρόσβασης του υποψηφίου να μην αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την επιλογή της.
Οι επιλογές στο μηχανογραφικό γίνονται κάθε χρόνο ηλεκτρονικά, μετά την ανάρτηση των βαθμών των υποψηφίων. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των σχολών που επιλέγει ο κάθε μαθητής. Αρκεί να είναι από τα δύο ( ή ένα για κάποιους) πεδία που έχει προεπιλέξει ο μαθητής.
Οι βάσεις κάθε χρόνο σχετίζονται με τις επιδόσεις των μαθητών. Σε θεωρητικό επίπεδο όσο πιο εύκολα θέματα πέφτουν, τόσο πιο μεγάλες βάσεις έχουμε. Επίσης, σε σχολές μεγάλης ζήτησης, πάντα υπάρχουν μεγαλύτερες βάσεις. Ωστόσο αυτό που έχει σημασία, είναι ότι οι βάσεις των προηγούμενων ετών, είναι εργαλείο και όχι η μοναδική αιτία, όταν καλούμαστε να συμπληρώσουμε το μηχανογραφικό.
Είναι σημαντικό ένας μαθητής σχετικά νωρίς να ξεκαθαρίσει ποια είναι η κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να έχει μια ιδιαίτερα καλή παρουσία στα μαθήματα που θα χρειαστεί και στις Πανελλαδικές. Στα φροντιστήρια Θεώρημα, η γνωριμία με την ύλη της Γ΄Λυκείου, γίνεται στο δεύτερο μισό της προηγούμενης χρονιάς. Με αυτόν τον τρόπο, γίνεται σταδιακά η προσαρμογή σε θέματα που θα τον απασχολήσουν την επόμενη χρονιά. Σε δεύτερο επίπεδο, η προετοιμασία για τις Πανελλαδικές ξεκινάει με την ολοκλήρωση της χρονιάς της Β΄Λυκείου.
Ένας βασικός παράγοντας επιτυχίας στις εξετάσεις είναι η ψυχολογία των μαθητών. Οι εξετάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν μία πρόκληση, σημαντική αλλά χώρις να επιβαρύνουν αρνητικά έναν μαθητή. Για το λόγο αυτό, ο μαθητής πρέπει να μιλάει με την οικογένεια του, με τους καθηγητές του, με τους φίλους του. Πρέπει να βρίσκει λίγο χρόνο και για τον ίδιο. Εδώ στο φροντιστήριο Θεώρημα, ειδική παιδοψυχολόγος συνομιλεί και βοηθάει τα παιδιά καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς. Μαζί τους προκύπτει ένα πρόγραμμα διαβάσματος, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή.
Ερωτήσεις σχετικά με το E-THEORIMA
Το e-Theorima είναι το ηλεκτρονικό μας φροντιστήριο, μέσω του οποίου οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα προγράμματα μαθημάτων μας σε ηλεκτρονική αίθουσα. Το μόνο που απαιτείται είναι υπολογιστής και ίντερνετ και η διδασκαλία γίνεται σπίτι σας, μέσω υπολογιστή. Δε χάνετε χρόνο σε μετακινήσεις και εξασφαλίζετε τα ίδια προνόμια με αυτά του κανονικού φροντιστηρίου μας.
- Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πάντα διαθέσιμο. Ο εκπαιδευόμενος μπορεί όποια στιγμή της ημέρας επιθυμεί να μπαίνει στην ηλεκτρονική τάξη. Απαιτείται μόνο σύνδεση με το Διαδίκτυο.
- Είναι παντού διαθέσιμο, δηλαδή όπου και να είμαστε.
- Είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό, γιατί γίνεται με προηγμένο τρόπο παρουσίασης: πολυμέσα, βίντεο, ήχος, κείμενα, εικόνες, παραστάσεις, ομιλία, διαλογική συνεργασία.
- Επιτυγχάνεται συμμετοχική μάθηση με ενεργούς αντί παθητικούς εκπαιδευόμενους.
- Εξασφαλίζεται συνεχής βελτίωση του περιεχομένου και της αποτελεσματικότητας.
- Μειωμένα δίδακτρα.
Είναι εξίσου αποτελεσματικό, καθώς έχεις όλα όσα θα είχες και ως μαθητής σε αίθουσα. Άφθονο εκπαιδευτικό υλικό, πρόγραμμα μαθημάτων με συγκεκριμένες ώρες προσέλευσης-σύνδεσης, καθηγητή να λύνεις τις απορίες σου, συμμετοχή στο μάθημα, ενημερώσεις γονέων,είτε με live σύνδεση είτε με mail, αξιολογήσεις μέσω διαγωνισμάτων.
Γιατί δε διαφέρει σε τίποτα από ένα live μάθημα στις αίθουσες διδασκαλίας του φροντιστηρίου μας. Μάλιστα σου παρέχει επιπλέον τη δυνατότητα παρακολούθησης των μαθημάτων σε μορφή βίντεο , σε περίπτωση που δεν μπόρεσες να τα παρακολουθήσεις και είναι πιο μειωμένα τα δίδακτρα.